
Un injector este o supapa care injecteaza carburantul la motoarele cu ardere interna direct in camera de ardere a motorului;Decisiv in sistemul de injectie este jetul de carburant la injectare, felul in care acesta este pulverizat, daca nu respecta specificatiile atunci necesita curatare injectoare.
O improscare ideala a carburantului se obtine daca jetul are spre exterior stropi mai fini iar spre interior stropi ceva mai voluminosi. Prin aceasta structura a jetului se aprind mai intai stropii mai fini, urmati de cei mai mari, ceea ce duce la o ardere mai lenta si uniforma, deci la o crestere de presiune mai fina in camera de ardere.
Contactează-ne: 0747.908.903
Etapa de reconditionare
Pompele de injectie sunt verificate pe bancuri de probe specializate, in conformitate cu datele tehnice specificate in fisele de testare. In urma verificarii pompelor se intocmesc note de constatare pentru fiecare reper in parte in care sunt evidentiate defectele constatate. Odata obtinut acordul de reparatie din partea beneficiarului, pompele de injectie intra in procesul de reconditionare.
Simptome pompa de injectie defecta
- masina nu porneste sau porneste cu greutate
- motorul functioneaza zgomotos
- emisii de fum negru la accelerare
- trecerea in regim de avarie a functionarii motorului (aprinderea becului de avarie) sau oprirea neprogramata a acestuia
- pierderi de carburant in zona motorului
- trepidatii anormale ale motorului
- consum ridicat de combustibil
- putere scazuta a motorului



